Marabou Passion

Har ni smakat den nya vårsmaken Passion som Marabou kommit ut med? Vi köpte ett sådant choklad igår och jag tänkte ta några bitar som helgmys idag eller imorgon. Men vi kunde inte motstå att smaka och tog varsen bit igår. Vi stod båda tysta en liten stund och tuggade i oss vår bit. sen tittade jag på Daniel, som såg ganska skeptisk ut, men han ville nog inte klanka ner på mitt nya choklad.
Men så fort jag visade en besviken min så kunde vi båda konstatera hur illa det smakade. det var som att fylla munnen med schampo. Ingen naturlig smak alls. Bara konsgjord schampoosmak :S


Kommentarer
Postat av: Åsa

TACK, det var skönt att höra! Jag har gått och spanat på den samtidigt som jag vet att jag inte borde... Men nu behöver jag inte sukta efter den längre. Skönt att veta!

2010-04-26 @ 15:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0