sötaste påskkärringen :)

Påskhelgen tillbringade vi i Skåne hos mina föräldrar. Mycket påskmat blev det inte för min del dock. På torsdagen åt jag påsklunch på mitt jobb och fick direkt ont i magen. Åkte hem och la mig på sängen direkt vid 16-tiden. Inte förrän kl 19 kunde jag resa mig första gången. Sen följde en natt av fruktansvärd smärta i magen, otroligt illamående och en hink bredvid sängen som jag (hur säger man detta på ett fint sätt?) spydde i några gånger. Jag måste ätit något konstigt...

Det jobbiga var att lägga sig kl 16. Jag vaknde kl 1 på natten och var pigg. Men hade så ont i magen så jag kunde inte gå upp. På tv gick bara CSI och sånna mordprogram som jag inte bör se vid den tiden när jag är ensam hemma :P Så jag låg där och glodde...

Vi kom iallafall iväg till Skåne eftersom jag med största sannolikhet ätit något fel (har inte haft maginfluensa på 17 år så jag tror jag är immun) och då jag kände mig helt frisk på eftermiddagen.

trevlig helg och världens sötaste påskkärring kom på besök. Julia såklart. Hon var ute och gick med min kusin som är 8 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0