Träningsdag

Idag ringde klockan 7.30 och solen sken där ute :) Härligt. Om den fortsätter lysa (eller ja, molnen inte kommer fram) så kommer vi ha sen eftermiddagssol på balkongen och då blir det att sitta och sola och plugga idag tror jag. jag har väl berättat att jag nu påbörjat min utbildning till Kostrådgivare? :)

Idag ska jag även träna en del. Innan frukost körde jag 3x3 minuter på crosstrainern och 3x3 minuter på Ab Circle Pro´n.
Har börjat köra cirkelträning på 3 minuter hela tiden, det gör att jag orkar hålla på längre samt har bättre motivation till det... Nu ska jag smälta frukosten, kanske städa lite... Sen blir det mer träning.

Innan balkongsolandet måste jag städa balkongen :) Inte varit där nu på hela vintern... Igår tog vi ner granriset och ljusslingan som suttit uppe sen december. Bättre sent än aldrig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0