Godmorgon, eller godmiddag!

Jag sov visst länge inatt också. Jag somnade strax innan midnatt och sen vaknade jag strax innan 10 av att telefonen ringde. Var i och för sig vaken kanske en halvtimme när Daniel kommit hem imorse... Men det är ändå ganska länge att sova nästan 10 timmar varje natt...

Nu fram till kl 13 ska jag göra så lite som möjligt. Vi ska åka upp till gamla lägenheten sen och städa så då vill jag ha ork i kroppen. Så nu ska jag bara äta frukost och ligga på spikmattan och se tv. Och så måste jag förbereda Daniels nyårsmiddag för den tar två dygn att göra.
Han jobbar hela nyårsnatten, hela nyårshelgen för den delen, därför jag åker till Skåne istället. Och därför jag fixar med hans middag :)
Trots att det kommer bli en stökig natt med fylla, ev skador och bråk på nyår så tror jag ändå han ser fram emot att jobba då. Det händer ju helt klart mycket mer på hans arbetspass och man får vara med om lite mer... Sen är det ju trist att det ska hända så mycket mer... Istället borde alla veta sin egen gräns innan det blir bråk och skador.

Och så är det ju så att jobbar han nyår är han ledig på julen. Och har man barn så väljer man ju helt klart det.


Nej nu blir det frukost, har dock dragit på det lite för jag kan inte bestämma mig för vad jag ska äta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0