Kycklinglätt

Nu när vi ska flytta så försöker vi tömma ur skåp och frys. Hade två kycklingfiléer, sen påse hackad spenat och en halv burk med soltorkade tomater... Så vad gör man då om inte Tricolore speciale!

Några förändringar jag gjorde var att jag blanda ner en tesked stark tomatsås och så serverade jag med ris denna gången. Tycker det är lika gott till tagliatelle som till ris...

Men jag rekomenderar verkligen detta recept. Enkelt som bara den, tar inte lång tid, och det blir en riktig festmiddag!


Kommentarer
Postat av: Katta

Jasså, ja det måste ju vara lite läskigt att Livia är lik dig som liten ;) Men du! måste du ha mat på bloggen så att jag blir läskigt hungrig? :P Nu måste jag ju gå ut till köket och äta något!

2010-12-06 @ 00:29:02
URL: http://sagasmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0