Ritning

Jag har spenderat senaste timmen åt att planera hur släpet ska packas imorgon... Jag blev logistikansvarig då jag inte kan gör amycket annat och jag tar min uppgift på största allvar hehe :)

Så jag ritade upp släpet propotionerligt samt alla möbler som ska dit. Vi har ju köpt mycket nytt som redan står i lägenheten så alla möbler som vi ska ha med härifrån kom med i ett släp. Någon enstaka möbel kanske får åka med släprunda 2 eller på biltaket... annars tycker jag faktiskt att jag löste det riktigt fint :)


Klurigt...


Men ingenting är omöjligt! :D

Så nu har killarna en ritning också inför imorgon och slipper pussla själv... Det sparar vi tid på!

Nu blir det sängen för vi ska upp tidigt imorgon! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0