Uppe i ottan!

Godmorgon!
Jag är uppe sen 1,5 timme tillbaka... Daniel kom hem från jobb halv sju och sen började han och grannarna hålla orkester så jag klev upp :)
Visste ju att det nalkades god julfrukost... så här snart in på jul måste man ju ha köttbullemackor med rödbetssallad och varm choklad :D


När ljuset börjar sippra in i lägenheten ska jag fixa en del här, diska, få upp nån gardin om jag når, städa och slå in julklappar/presenter... Senare idag ska vi på kalas så därför är det även presenter som gäller :)

Jag tror jag vågar skriva ut här vad Daniels systerson ska få i present. Om någon i släkten skulle läsa tror jag att dem kan hålla tyst några timmar ;)
Killen som fyller 9 år önskade bara sig dyra grejor som dator osv i julklapp och när han förstod att det var svårt att önska sånt från släkten så kläckte han ur sig att han önskade sig kalsonger och strumpor :P
Så gissa vad vi har köpt ;) Man ska ju uppfylla barns önskemål...

Givetvis har vi inte bara köpt kallingar :P Han ska få Atlantis-lego som verkar vara rätt inne nu...

Hoppas ni får en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0