Träningsvilodag

Idag blev det en oplanerad vilodag i träningen. Många faktorer spelade in. Jag har bara ätit 890 kcal idag och det är på tok för lite, är jätettrött i kroppen, jag har en hosta som väcker mig på nätterna och sist men inte minst för att en vilodag då och då faktiskt är bra för kroppen.

Var ute på en 45 min lång promenad innan. Men det var knappast någon träning för mig då min promenadkompis var 2,5 år gammal och skulle klättra upp på alla snöhögar och gegga sig i allt slask... Det var en mysig runda men knappast träning. Snön är så härlig, och det ska snöa 4 dagar till nu :D


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Vila måste man också göra :-)

Overallen är så mjuk så mjuk. Både snygg och skön alltså!



KRAM

2010-02-18 @ 09:03:03
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0