Avbockning på listan

Vi har verkligen tagit tag i vår att-göra-list med räserfart (mitt nya ord :D).
Kom precis hem från båten där jag oljade alla skåpen, satte upp tak i luckan, Daniel fortsatte med kylen och tvättade vattentanken. Nöjda.

Jag är mycket sugen på pizza, men det blir väl frysrensning idag med. Vi kommer äta så konstiga middagar denna veckan, det kommer inte passa ihop alls men det får gå. Sen blir det grillat i 6 veckor.

Jag klagade visst på Daniel häromdagen att han glömmer ta med kameran till båten. ska nog inte klaga för mycket för idag glömde jag den. ajgs om verkligen ville dela med mig av dagens arbete. Men imorgon, då får jag fota.

Resten av dagen då? Jag vill och borde träna. Men värmen gör ju en otroligt slö. Men det blir nog träning. Och neeej, i skrivande stund kom jag på att jag glömde träna på min ab Circle Pro igår. Fan! Bättring på mig. Dubbla pass idag. bara för att någon satt undan den. Nämner inga namn men han bor här, är 189 cm lång och har en grön tröja på sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0