Regn och mycket att göra

Som det håller på att regna och åska. Vaknade kl 5 av världens smäll som gjorde att fönsterna skakade. Yrvaken som jag var så trodde jag att det var en jordbävning och låg halvvaken if lummiga tankar om hur jag skulle berätta det för alla så att dem skulle tro mig ;)

Men sen vaknade jag till ordentligt av nästa smäll. somnade om, sen kom Daniel hem från jobb och väckte mig :P

Sen vaknade jag ordentligt kvart över 9 och nu är jag igång med dagens göra. Skulle åkt till stan idag och fixat med lite inför semestern men jag kommer vara plaskvåt så det lockar inte. Imorn istället.

Vad jag hade tänkt göra idag istället:'


TVÄTTA


TRÄNA SÅKLART



VÄGA IN MIG OCH KANSKE TRÄNA LITE PÅ WII



FIXA MED DATORN SÅ DEN ÄR REDO FÖR SEMESTER



PACKA JULIAS KLÄDER



RENSA DEN REDAN TOMMA KYLEN



Och sen måste här städas också. Och ju snabbare jag får undan punkter på listan ju mer kan man slappna av... Så det är la bara att köra på!

:)

Kommentarer
Postat av: TreSmåKottar

Älskar "att-göra-listor", man känner sig så duktig när man får pricka av ;)

2010-07-13 @ 10:19:04
URL: http://tresmakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0