Sanndrömmar...

Jag har drömt flera gånger senaste veckan att vi skulle behöva ställa in resan pga att någon av oss skadar sig. I min tro är det störst sannolikhet att Daniel skadar sig då han håller på mest med el och cirkelsågar osv.

Men här sitter jag nu, en tumme som jag inte kan böja eller bära med och en ankel som ej går att böja :P Så käckt!

Vet inte alls vad jag gjort. Började få ont i tummen igår. I "knogen" så att säga. Och idag är det ännu värre. Tror att det kan ha att göra med min gymträning i lördags... Men foten vet jag ej, måste bara ha vrickat till den...

"Det går över när du gifter dig", skulle min mamma sagt nu... Hoppas Daniel friar väldigt snart då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0