Söndag - avresa imorgon?

Just nu vet vi inte om vi kommer iväg imorgon. Vi är helt enkelt inte klara med båten :( Men håll tummarna snälla för att vi ska kunna komma ut imorgon. Kl 13 är helt kört men vi kan väl hålla kvar vid den tiden och se hur mycket försenade vi blir ;)

Pga att båten just nu ser ut som ett krig så kommer här heller inte upp några bilder på vårt färdiga jobb. Imorgon kommer jag att ta fotona, men kan inte lova att jag kan lägga in dem då jag inte kommer ha tillgång till internet varje dag. Men håll utkik...

Idag har jag iallafall fått en del gjort och även i båten har det hänt lite. Men det är kämpigt, vi har sparat flera stora grejor till slutet och det rekomenderas inte.

Innan jag väckte Daniel stekte jag pannkakor. Men varför ska aldrig första pannkakan vara så knäpp? :P
Gjorde även några hjärteplättar.






Igår när Daniel skulle in på Biltema (suck) igen så gick jag in i en blomsterbutik istället. Hittade denna lilla söta växt.




Nu ikväll har jag oljat listerna till förpiken.




Och ätit köttfärsås med tagliatelle...




Nu är det snart sängdags då jag ska upp vid sex-halv sju imorgon. Vi har massor att göra. Packa färdigt allt, fixa med båten, ärende i stan osv.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0