Tomt förråd och väldoftande lght

Idag blev det en hemmadag med att sortera förråd, fixa med min dator (den ska med på semestern och behöver tömmas osv). Det har ju kommit några störtskurar idag så det var bara skönt att få en dag att fixa på... Typ handla saker inför semestern såsom bergskilar, skurborstar, grillkorg och kryddor mm. :)

Då vi åker om en vecka vill vi inte hålla på att handla för mycket mat och ha hemma. Så idag blev det lite frysrensning så Daniel åt lasagnette, jag åt pannbiff och pommes och Julia åt fiskbullar och kokt potatis.

När det blev en fin timme på kvällen så stack vi ut till Sillvik och Julia och Daniel badade. Jag frös redan på land så jag bytte inte ens om till bikini ;) sen kom en skur till och hela stranden tömdes på folk!

Väl hemma så gick vi rakt in i en vägg av stinkande fiskbullar. Fy vad det luktar illa. Det luktade ju illa redan vid uppvärmningen, men att komma rakt in i stanken var ju hemskt. Inga mer fiskbullar i denna lägenheten :P

Nu ser vi på VM-finalen och ska dippa morötter/blomkål/gurka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0