Ändrade planer



Det blev inte riktigt som jag tänkt och ville. Mitt magonda har bara eskalerat trots ipren och jag har fortfarande inte gjort mer än hämtat tvätten. har nyss tagit två treo och hoppas på underverk nu.

Däremot är jag inte lika stressad längre. Det blev inget med båten då jag knappt kan stå upp och Daniel är fortfarande och hämtar Julia. Hon bor på annan ort och när han hämtar henne är det en resa som brukar gå på ca 2 timmar tur och retur. men i samband med midsommartrafik och en olycka på vägen så kommer dagens resa att ta minst 3,5 timme. Han ringde innan och hade kommit ca 3 mil på en timme. Han stod helt still på motorvägen.

Så nu ska jag vila en liten stund igen och sen först och främst satsa på att midsommarmaten blir iordning gjord då vi kommer att åka nästan direkt dem kommer hem. eftersom köerna kommer vara ännu värre i eftermiddag antagligen.

Hittade lite gamla midsommarbilder på mig och min kompis Pernilla. Dem är 2-3 år gamla. Mysiga minnen :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0