Durk x2

Även idag är det en blåsig men solig dag. Jag var optimistisk och hade bikini under men den fick inte en skymt av solen ;)

Igår tvättade jag under skenorna i luckan ner i båten, men glömde fota efter-foto så jag lägger in dem här nedan :)


Innan


Efter



För att få ännu mer känsla i båten så kunde jag inte låta bli att ta med mig servisen och besticken ut idag :D Men visst blir det fint? Ju mer grejor vi får ut ju mer sommarkänsla och semester kommer det kännas!








Idag fortsatte vi även jobbet på sittbrunnsdurken. Det blir nog inte så stort problem som vi befarade så vi kommer lindrigt undan och kommer slutföra arbetet med den inom några dagar. Har svåraste delen kvar som vi ännu inte har kommit på en perfekt lösning på.

(jag vet jag är blå ;) åkte ut med en annan hood men använder denna i båten när vi arbetar, så det fick bli smurfliknande under tiden vi var där)








Daniel har lackat den första omgången (av 3) på durken inne i båten. den ska slipas mellan lagren och det måste dröja 14 timmar innan vi kan lacka nästa lager så det kommer ta några dagar innan det är klart :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0