hmm...

Detta blev dagens outfit. Mina nya rutiga shorts och en tubtop och vit hood utanpå. (som dock snabbt togs av så snart jag kom ut i solen).






Döm av min förvåning när jag på bussen blev erbjuden sittplats av en man. Det var en hållplats kvar till ändhållsplats. Kändes förnedrande :P Jag ser väl varken, sjuk, skadad, gammal eller gravid ut???



När jag kom hem idag låg Daniels mobil och snus på bordet i vardagsrummet. Lite oroande då han aldrig glömmer dem. Det är ju hans juveler när han ska någonstans :P Inte en meter utan snusen ;) Jag trodde minst att han vart kidnappad.
Men sen ringde han hem. Han har ej lagt mitt mobilnummer på hjärnan så han kunde inte ringa förrän han säkert visste att jag var hemma...

Vi sågs 1 minut imorse. Men gissa vems fel det var att han hade glömt mobilen? Jojomän... Det var MITT fel?!

"Du ringde vid fem nångång så då la jag mobilen på något annat ställe sen och glömde den"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0