Proteinrik lunch efter gymmet

Vaknade av klockan 8.15. Var sådär pigg på att gå upp men jag blir så himla trött om jag sover för länge så 8 timmar är precis lagom :)

Väl uppe åt jag grötfrukost för att orka träna.

En timme på gymmet blev det idag. Körde hårt med mig själv. Skönt :) Fan vad man mår bra när man går hem :)

Lunch blev liknande den på bilden, omelett med bacon och grönsaker.




När Daniel kommit upp gjorde jag en fika med banan och hemmagjord chokladsås :) Gott men typ all chokladsås låg kvar på tallriken när bananen var slut :P


Kommentarer
Postat av: carolina

åh vad mycket smarr! :D omelett är ju bra sommarmat också :)

2010-06-05 @ 16:07:05
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0