Sommar på väg

Blå himmel redan från första ögonkastet ut på morgonen ger en bra energi. Eller ja, jag snoozade ändå typ 5 ggr. Varför har jag börjat med det för? Jag brukar alltid kunna gå upp direkt när klockan ringer, men nu senaste veckan bara sover och sover jag. Vaknar ingenting på natten så jag sover nog djupt också.






Det blev ingen joggingrunda nu på morgonen som planerat. Det får bli vilodag. Återigen måste jag lyssna på kroppen. Det har varit gymträning 2 dagar i rad samt jogging igår. Benen är stumma och kroppen mycket trött. På fredag blir det gymmet :)

Nu ska jag sitället gå ner till tvättstugan och sen blir det att gå och handla lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0