Störningsmoment

En sak som har hänt några gånger som faktiskt stör mig lite är att andra går och låser tvättstugan när det är jag som tvättar...

Jag låser inte in till själva tvättmaskinerna då dem är i ett rum som i sin tur är i källaren där bara husets boende har tillgång. Plus portkod på dörren ut till naturen. (Så den som vill ta min tvätt får först bryta upp portdörren, sen en massiv metalldörr och sen tvättstugedörren)
så jag anser att mina kläder är ganska skyddade. Och vem vill sno kläder som är genomvåta och fulla med tvättmedel? Eller allra helst, vem snor smutsiga kläder som ligger i högar på golvet? :P

Men då har vi nån viktig-petter i huset som går och låser dörren in till tvättmaskinerna. När det är jag som tvättar. Det borde väl vara mitt problem?!

Ibland har jag låtit bli att låsa typ för att jag glömt nycklarna i bilen och Daniel kanske kört iväg. Då ska ju inte någon annan gå och låsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0