Tråk-lördag :P

Dagens frukost!

Vaniljyoughurt med färsk ananas


Tomatmacka med citronpeppar



Jag sitter och funderar på vad denna dag ska bjuda på. Jag ska (vill inte) träna. Varför är jag inte sugen på det? Jag brukar vilja träna. Är dock väldigt trött i kroppen just nu... Men lite träning får det bli iallafall, brukar bli ganska bra om man bara kommer igång.

Sen så behöver vi ju jobba i båten också. Meeeen så är det ju bröllop på TV också, och det är det ju inte varje dag :) Men det borde sändas i repris eller hur?

Så jag får se hur denna dagen blir. Jag skulle vilja äta godis eller sova hela dagen ;) Två saker jag aldrig gör men som jag i ren revolt har lust till idag! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0