Det som göms i snö kommer upp i tö

Blev av med ett minneskort till en kamera här hemma igår. Daniels dessutom så ångesten var på topp idag när jag kröp runder i vardagsrummet och letade under soffan och mattan... Passade på att dammsuga där medan jag höll på. Fick även fixat klädhögen i soffan då jag ändå behövde rota i den efter minneskortet.

Kortet var putsväck och jag insåg att nästa steg helt enkelt var att fråga Daniel om han sett det. Vilket skulle innebära en liten diskussion om att det var borta igen.

När jag städar nästan hela vardagsrummet och bara hade några få saker kvar på soffbordet så låg det plötsligt där. Mitt på bordet. Synligt. Jag har tittat på det bordet säkert 5 gånger och lyft på precis allting. Det är inte möjligt att det legat där hela tiden! Hur gick detta till?



Jag ute på havet när vi fotade i fredags! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0