Muffins och Robert Broberg

Nu har vi packat och fixat mackor och dricka och ska snart sätta oss i bilen och köra de 21 mil som skiljer oss och mina föräldrar åt... Närmare bestämt Skåne :)
Ikväll ska vi på konsert och se Robert Broberg. Jag, Daniel, mamma, pappa, brorsan och hans sambo ska med.

Julia lämnar vi av hos min kusin som är jämnårig med Julia. Skitkul att dem har hittat varandra, blir mycket roligare för Julia att komma ner också då :) Efter en timme första gången dem sågs så hade min kusin redan utsett Julia till bästa kompis...

Igårkväll när Daniel cvar på middag med jobbet så bakade vi muffins. Kom på att jag skulle fota dem först efter att jag lagt dem i en påse och vakuumförpackat den så det fick bli en bild på en påse med något som liknar muffins innuti! :P




Dagens Hanna... Mörkblå boogiebrallor, vit v-ringad stickat tröja och ett svart linne under det :)
Varför blir man aldrig riktigt nöjd med foto på sig själv?

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0