Daniels födelsedag i bilder

Gårdagen blev jättelyckad och alla mina planer gick som de skulle. När Daniel och Julia kom hem satte vi oss vid bords och åt taco. Julia tycker det är skitkul när vi skålar med salt, tequila och citron. Observera att hon får coca cola i sitt snapsglas ;) Efter maten vilade vi magarna lite innan vi tog fram den goda tårtan. Den var riktigt god och somrig med jordgubbar och vindruvor.






Paketen öppnades och innehöll bland annat en grill till båten, sadelskydd och sadelväska, linnen, dammsugare till båten och uppladdningsbar rakapparat mm.








När tårtan var uppäten, eller nåja, när vi ätit så mycket vi orkade (det fanns massor kvar) så stack vi ut. Julia cyklade, jag premiäråkte inlines och Daniel joggade (efter öl och tequila, taco och tårta).






Julia premiärvurpade med cykeln och skrapade upp handflata, armbåge, ena knät och fick en rejäl bula på andra knät. Det uppskattades inte men när jag lett cykeln en bit så sa hon "Äh jag provar cykla igen, lite får man ju tåla" och så stack vi hem och tvättade sår och satte stora plåster... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0