det kan gå...

Har jobbat hårt sen jag gick upp strax innan klockan 8 imorse. Jag följer den lista jag skrev igår med allt som skulle fixas och jag är förvånad hur mycket jag hunnit med. Utan listan hade jag nog vilat mycket mer än jag gjort ;)

Jag har diskat, vilket inte alls är min uppgift i detta hemmet. Men eftersom gubben hade köksförbud (pga att tacogrejor och tårtgrejor står framme) så fick jag snällt ta tag i disken. Det var inte så jättemycket så det gick :) Bra musik i bakgrunden så funkar det allt.



Sen har jag tvättat en himla massa också. Hur kan vi ha så mycket smutsiga kläder och ändå fulla garderober? Dags att rensa kanske. Fick ett sms om att nya kläder kan hämtas på posten idag också... Nya fina kläder som får konkurrera ut lite gammalt.
Tårtan är snart klar. Men Daniel har snott kameran så den får jag fota senare.

Taco är förberett och jag ska bara steka färsen och duka.



Daniel blev överraskad och glad för sång och frukost på sängen. Han fick en av sina presenter redan då för att kunna använda den under dagen. En marinblå t-shirt med tryck. Den var i samma serie som hans nya hood som han köpt. Finfint :)




Nu står det städa och vattna blommor på listan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0