Frysmat och grillning

Underbara vår... Eller inte... Spöregn hela dagen, tur att man suttit inne den mesta tiden...

Idag tog jag en burk med kinagryta från frysen. Jag passar alltid på att äta mat som Daniel inte gärna vill ha de dagar han jobbar kväll. Idag blev en sådan dag :) Jag älskar den kinagrytan! Så enkel och så god!



Men vad är detta? 4 grader. Visserligen kl 19 men förra året vid denna tiden var vi på brorsans 25-årsfest och gick ute en hel kväll med klänning på. skillnad. Och dem säger att världen påverkas av växthuseffekt.




Bara för att vi var fullt upptagna med att sy igår så glömde jag helt att lägga in vår underbara middag i bild. Jag åt grillat kyckling och daniel åt grillad kotlett. Till detta en couscous-sallad med rödlök, gurka och fetaost. Vitlöksbröd till! Och tillräckligt varmt för att äta på balkongen. Mys!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0