Göteborgsvarvet och buffé

Så var då den stora dagen här igår som vi väntat på med spänning... :) Göteborgsvarvet och efterkommande buffé hemma hos oss som jag ordnat. Daniel, min mamma och pappa och min morbror skulle delta i varvet och jag fotade och lagade maten tidigare på dagen.



Jag åkte med Daniel in och när han gick till sin startgrupp så gick jag bort mot Säldammarna i Slottskogen och ställde mig på en sten så att jag skulle se bra... Först kom mamma och pappa. Min morbror måste ha kommit förbi innan jag kom dit för honom såg jag inte till. En stund senare kom Daniel förbi :)




Så här jobbigt hade jag under tiden dem kämpade sig igenom ett halvt maraton i 26 grader och stekande sol ;)






Daniel gick i mål på tiden 2,24. En tid han vill förbättra till nästa år och det tror jag han kan lyckas med lätt. Han vill dock under två timmar och det är kanske i kortaste laget :)




Mamma och pappa gick i mål en stund där efter. Så samspelta dem ser ut va ;)




Efter kaffe och godis åkte vi hem till respektive hem/hotell och duschade. Sen mötte vi upp dem vid vår båt eftersom vi ville visa den :) Mamma fick lite panik när hon insåg att det var jag som körde bilen. Jag har hållt det hemligt då jag inte vill ha massa tjat om det ;) Men Daniel orkade inte alls köra igår så jag fick köra. Jag har övningskört med honom några månader nu så köra kan jag utan tvekan men mammor är väl mammor ;)


Sen väntade buffén här hemma. Det var allt möjligt som grönsaker, pastasallad, kyckling, räksallad, pizza-slice, frittata, hemmagjorda räkpiroger och kycklingpiroger, bröd osv. Uppskattat och gott... Och alldeles för mycket mat ;) Vi har massvis kvar i kylen...
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0