Joggingpremiär :D

Var nyss ute och jogga en runda. Första rundan på säkert 2 år så jag tog det lugnt för att inte gå in för hårt och aldrig göra om det.

Rundan blev strax under 3 km lång och jag hade en snitthastighet på 7,18 km/h. Jag sprang i 24 minuter i sträck. Mitt mål var minst 10 minuter i sträck...

Jag är mycket nöjd och kommer göra om det :)

När jag kom hem tränade jag lite på Ab Circle Pro'n och har nu passerat 7000 situps. Fast det är tyvärr inte förrän nu den sista tiden som jag kommit på hur man ska träna för att det ska kännas mest så jag får ge det ett litet tag till innan resultat visar sig :)




Så här kommer Daniel se ut på lördag när han springer göteborgsvarvet säger han :)


Kommentarer
Postat av: Cassie

24 minuter, bra jobbat!

Skulle jag aldrig orka haha :D



Har en fråga om din ab circle pro, funkar den. Ser du resultat på magen? :)

grymt sugen på att köpa mej en egen..



Ha en fortsatt bra kväll!

2010-06-25 @ 22:47:38
URL: http://jaaacobsson.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Oj vad du tränar flitigt. :)

Jag har en fråga: Funkar verkligen ab circle pro?



Har googlat om den o hittade att du tränar på den så tänkte fråga dig om den verkligen utlovar det dom säger om den. Självklart måste man oavsett vad äta sunt.

Hoppas du kan/vill svara på den frågan.. i såna fall maila mig svaret. Tack på förhand. O ha en underbar sommar. Mvh Charlotte

2010-07-08 @ 16:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0