Kul sms-konversation

Idag klockan 11 infann vi oss på det företag där vi köpt och renoverat vår båt. Det blev en massa förvirring och sura miner då det inte riktigt var bokat någon sjösättning för oss... Men besiktningsmannen sa att om vi bara fyllde på olja i drevet i motorn så kunde den sjösättas. När Daniel körde och köpte olja så kom nästa besked att det kanske inte hanns med att sjösätta vår båt idag. Trumpen skickade jag följande sms till min mamma och fick därefter svar.

Mitt SMS:
Nepp nu kom nästa motgång. Kommer krävas avsugning av hela högen här innan båten är i.

Hennes svar:
Vad menas med det? Är det något ni kan göra?

Mitt svar:
Äh om du inte fatta så glöm det ;) det var skoj.

Hennes svar:
Hihi :S

Mitt:
Fatta du nu eller?

Hon:
Nä.

_________________________________________________________________

Många timmar senare skickade jag och frågade henne om pappa hade fattat och fick följande svar:
Jag var stressad och trodde du menade något fel på båten. Du ska få gå en kurs hos mej hur man vårdar sitt språk :S :)


Är mycket trött nu efter en heldag men här är en liten glimt om vad vi varit med om idag. Många fler bilder kommer upp imorgon. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0