Snart är det födelsedag på gång

Imorgon fyller Daniel år. Det ska vi fira. Paketen är inslagna och ingredienser till tårta och taco är inhandlade. Fast det vet inte Daniel om... ;) Och han läser inte detta för han är på jobb... så imorgon när han sover ska jag tvätta och göra tårta och sen när han hämtar Julia ska jag göra taco som vi sen äter direkt när dem kommer :) Det vet Julia men lovade att hålla den hemligheten :)
Sen har vi gott om tid till tårta och paket och myskväll...



Sen blir det kalas i helgen, vi ska göra smörgåstårta! Jag skulle förresten köpa räkor till den idag. Skalade räkor stod det på handlelistan. Men i frysdisken i affären fanns det bara två olika sorter. Antingen en 200 g lyxräkor. Inte så billiga med andra ord. Och så fanns det en stor megapack med 2,5 kg i.. Den tog jag :D Så nu blir det att äta räkor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0