Snyggaste parkeringen

Idag fortsatte vi med dynorna till båten. Skummadrass och vitt ludd för att vi ska ligga mjukt ;)





När vi skulle åka in till stan för att beställa knappar så körde jag. Stadskörning, stressande även för den mest vane bilföraren. Men det gick bra och för första gången skulle jag fickpakera. Hade dock bara en bil bakom och ingen framför så vi kallade det för "halv fickparkering" ;) På första försöket gjorde jag den mest perfekta parkeringen. Man får vara stolt ibland :D





Jag invigde mina nya sandaler. Behöver ett par bra, fasta sandaler i sommar, både vid segling och vid långa promenader på klippor :) Rosa och gråa är dem.




By the way. Någon har snott vårt dörrhantag på trapphusdörren :P Och tydligen har det hänt på fler dörrar. Men varför liksom? :P


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jättesnygga sandaler! Grått och rosa brukar vara snyggt ihop.

2010-06-02 @ 13:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0