Tant-förvirring

Jag har ju helt glömt att berätta en kul grej som hände efter att vi varit på Ullared.
Jag och Daniel gick och kastade i våra saker i en gemensam vagn och det var ju ofta vi båda var ifrån vagnen. När vi skulle betala så lastade Daniel upp på rullbandet medan jag packade i påsar. Daniel hjälpte även han till sen att packa.

Döm av min förvåning när jag på kvällen satt i soffan och packade upp och fick fram dessa.

Inte riktigt min stil och tyckte det var väldigt märkligt att Daniel skulle köpt dem bara sådär. Så med en låtsas-misstänkt min gick jag till Daniel och undrade varför han köpt dem typ. Han såg helt ovetandes ut. Så jag mailade Ullared och beskrev vårt lilla problem.


Hej kära Ullared!
 
Vi var och storshoppade hos er torsdagen den 22 april.
Efter 7 timmar i varuhuset lastade min sambo upp varorna på rullbandet och jag stod redo att packa
ner allt i någon av de 10 kassar som det hela slutade med. Jag hann givetvis inte eftersom era kassörer
arbetar så snabbt så sambon fick hjälpa till, därav hade jag inte kontroll på allt som packades ner.
 
Väl hemma i vardagsrummet sitter jag och plötsligt får upp 2 stycken BH i storlek 85E. Mycket vill man kanske
ha men den storlek i BH har jag verkligen inte och jag höll fram BH:arna framför min sambo och frågade om
han möjligtvis hade något att berätta för mig. Inte vanligt att man helt öppet går och köper BH till andra tjejer
och med säkerhet vet jag att han noterat att den storleken är väldigt fel för mig!
 
Givetvis visste han ingenting. Jag tror honom. Det var riktiga tantiga BH:s så jag kände mig inte direkt hotad!:)
 
Men någon stackars förvirrad tant måste ha lagt dessa BH i fel vagn. Går detta att lösa på något sätt? Vi sitter
här med 2 oönskade BH som vi betalat för men verkligen inte har användning för. Synd att det inte var en mindre storlek
och en snyggare design ;)
 
Mvh Hanna



Allt löste sig, så nu ska vi skicka tillbaka dem så får vi pengarna tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0