17 plus vs. 10 minus



Den där fläkten jag skrev om igår som vi har ovanför sängen, den har gjort sig mer påminnd inatt än vad den annars någonsin gjort... Det är så otroligt kallt här. Och inte nog med kylan, den gör ju att det blåser i lägenheten :S
Kollade på vår temperaturmätare och på ena raden stod det 17,4 och på den andra -10,3... Man fick ju fundera på vilket som var inomhus- samt utomhusgraden :P

Nej skämt åsido men inatt sov jag med ett duntäcke och ett annat täcke och var helt inbakad i dessa tills jag klädde på mig. Jag är annars en sån som kastar av mig täcket på natten...

Men det är otroligt fint väder ute... Kallt men solen skiner jättefint... Jag blir riktigt sugen på att gå ett litet varv på området och fotografera lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0