Andra trimestern

Trots att jag har fyllt i samma beräknad-födelse-datum på två olika sidor så får jag upp olika information om hur långt gången jag är osv. Men det skiljer ju bara på någon enstaka dag så jag går efter den nedan nu för att visa lite i siffror hur det går här hemma! :)

  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 10-May-2011
  •  Du är gravid i vecka 12+6
  •  Bebisen är c:a 60 mm. *
  •  Du har klarat av 32% av graviditeten.
  •  Du har 189 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 03-Aug-2010 till 31-Oct-2010
  •  Din andra trimester varar från 01-Nov-2010 till 29-Jan-2011


    Alltså går jag in i andra trimestern idag och det sägs ju att det ska vara den lättaste... Mitt illamående har släppt mestadels. Dock mår jag mycket illa när jag åker bil. Men förutom foglossningen så känner jag mer och mer att jag börjar bli en människa igen med lite energi i huvudet :)

  • Kommentarer
    Postat av: Jessica ♥ Gravid

    grattis till graviditeten :)

    2010-11-02 @ 12:26:01
    URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0