Glömde ju...

Hade så mycket i tankarna att jag glömde hälften innan :)

Det blev inget prov idag av flera missförstånd. Så vi skjuter på det. Får bli efter vår flytt eftersom vi kommer vara av med vårt internet i en hel vecka...

Det jag mest glömde berätta var ju om en härlig taxichaufför jag åkte med idag... Jag har fördommar mot taxichaufförer faktiskt. Dem ska fram överallt fastän det är köer och det inte finns utrymme. Jag tycker att dem ofta kör ganska vårdslöst i trafiken... Men han som körde mig idag var snäll... bara för att jag var gravid (han frågade om kryckorna) så ville han köra sakta... Gulligt tyckte jag... :)

Nu är det -10,5 grader ute... Brrr :P Säger som taxichauffören "Snön är fin när man ser den innifrån!"
Jag älskar snö... Och konstigt nog känns det tryggare att gå på packad, sandade stigar med taggar på kryckorna än att gå med vanliga kryckorna på regnhala stigar...
Imorn blir det nog en hel innedag för mig, slappa under soffan under täcket och se film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0