Godmiddag!

Här har jag hunnit med att både vakna och somna igen och vakna igen. Ny rutin är nog att ta en tupplur på förmiddagen verkar det som :P

Men vaknade av en mardröm imorse, att vi förlorade Tulton. Inte alls kul och drömmen kändes så verklig... När jag vaknde låg jag och viskade arg och besviket "Nej! Nej! Nej!"...
Tur att det bara var en dröm...

Det är massor med snö och det snöar fortfarande mer. Daniel ska ligga och köra 40 mil idag och det lär ta längre tid än vanligt... Men jag längtar efter honom massor. Brukar ju träffa honom lite varje dag, få godmorgonpuss och några kramar. Men nu har det varit pussfritt i en vecka...

Nu blir det lunch, sen handla med mamma, sen plugg plugg plugg tills dem kommer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0