Istället för musik - FÖRVIRRING!

Rubriken tagen från en av Bob Hund's låtar. Här kan ni lyssna på den...


Segelsemester, här på Väderöarna (augusti)

Idag råder det total förvirring i mitt huvud. Eller rättare sagt har det gjort en vecka nu. Julia brukar ju vara här varannan helg, men nu när hon hade lov ändrades dagarna lite... Men eftersom hon inte skulle komma i helgen som var så tänkte jag ju att det var jobbehelg för Daniel, så det utgick jag från hela tiden.

Sen pratade jag med min mamma i lördags, då trodde jag att det var tisdag :P

Och idag frågade jag en vän vad som hände ri helgen, för Julia kommer ju hit idag och då är det ju helg (i mitt huvud)... Förvirrat!

Men det ska bli kul att hon kommer, det blir bio för henne och Daniel och på torsdag ska vi till badhuset (jag ska sitta i bubbelpoolen hela tiden ;)

Nedan följer lite bilder på söt Julia som vi tagit detta året!

Skogspromenad i Mölndal! (januari tror jag)


Ny stor cykel! (maj)


Under båtrenoveringen. (maj)


Segelsemester, här på Hjältön! (augusti)


Kommentarer
Postat av: Ivana

Åh så härliga bilder!

2010-11-02 @ 11:44:20
URL: http://ivanalipovac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0