Jag går i ide!

Brrr vad kallt det är!
Vi tyckte vi planerade bra när vi placerade sängen längst bort i vardagsrummet, men sen kom dem och borrade ett hål i väggen för att vi skulle ha bättre ventilation. Vi kan garantera att den fungerar :P Det blåser bokstavligt talat kalluft på oss hela tiden och ett täcke är inte tillräckligt...

Och så -7 grader ute. Jag tycker det är jättefint med snön :) Om dem bara röjer den från stigarna och sandar så får gärna denna snön ligga kvar i några månader :)

Om 2 timmar har jag prov. Jag är så glad att jag kunde få löst det genom att göra proven hemma. JAG vet ju att jag inte fuskar, så det är bara att hoppas att lärarna också litar på mig :) Men det var ett svårt kapitel. Så mycket ord och fakta som jag aldrig hört talas om innan... Men Daniel korsförhörde mig innan vi la oss så jag drömde om det inatt :P

Nu blir det frukost. Får se vad som kan bjudas på... Här börjar bli riktigt tomt i kyl och frys och vi vill inte fylla på för mycket innan flytten heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0