Lång journal



Jag sitter här med sprängande huvudvärk. Får det varje dag nästan och vet inte vad jag ska göra åt det... Får det av kryckorna pga att jag spänner mig i rygg och nacke...

Var hos läkaren idag. På vägen dit fick jag världens kramp i magen, tur att jag var på väg till en läkare för jag kunde verkligen inte stå rätt upp eller gå mer än 2-3 steg i taget...

Blev akut undersökning av moderkaka och livmoderhalstapp... Men allt såg bra ut som tur var... Men en ny rad i min journal är nu "prematura sammandragningar". Undrar vad min kropp vill säga med allt det här, att den inte var redo för barn... Eller? Jag har ju åkt på allt man kan åka på i symptomväg...

Blev iallafall fortsatt sjukskriven fram till sista januari pga foglossning, prematura sammandragningar, huvudvärk och ischias...

Väntar fortfarande på beslut från Försäkringskassan, skulle ju vara skönt och kul om dem kunde ta ett beslut innan jul så att man får ut pengar. Inte för att vi går i kris men rätt ska vara rätt :)

Nu ska jag äta min underbart goda spaghetti och köttfärsås som jag gjorde igår. Gud vad nöjd jag är med den ;) Låter egoistiskt men jag brukar aldrig lyckas med köttfärssåser... Men denna var perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0