Matlådemat

När Daniel var nere och kikade på bilen så slängde jag ihop en snabb matlåda till honom... Stekte kyckling ihop med lök och morot, slängde ner broccoli och majs :) Sen blandade vi ihop det med kokt ris och currysås... Snabbt och lätt och en av hans favoriträtter :)


Jag har många tips på matlådemat... Jag är inte den som vill ha samma mat alltid så när jag gjort hans matlådor har jag varierat mycket!


Och påtal om bilen. Den är så pass paj att Daniel inte själv vågar åtgärda den så den måste lämnas in och vi räknar nu med att vara utan bil en hel vecka framöver. Men flyttlådor måste vi ha så vi får lösa den biten. Kanske låna någons bil en timme och passa på att handla mat och flyttlådor....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0