Skottning

Det känns ju bättre när jag vet att trottoarerna och gångstigarna är skottade här iallafall... Men är fortfarande väldigt rädd för att ramla... Känns lite komiskt att jag kämpar så mot rädslan och vädret för att komma till just sjukgymnasten... Om jag ramlar på vägen dit är jag ju helt klart på väg till rätt plats men får nog åka ambulans dit...




Om jag bara lyckas ta mig överlevande bort till spårvagnshållplatsen så löser nog resten sig. Det brukar inte ligga lika mycket snö inne i stan som hos oss (vi bor på en högre höjd). Men om jag ska avboka nått så blir det barnmorskan för dit är den en bit att gå medan sjukgymnasten ligger rätt nära hållplatsen i stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0