Slowly!

Livet rullar på i sakta takt...
Eller själva graviditeten rusar framåt känns det som, men jag tar mig framåt väldigt sakta... Inte nog med att foglossningen gör ont, jag har ju även förlorat massor med styrka i musklerna så energin och orken finns inte där alls på samma sätt...

Men jag har det toppen här i Skåne :) Skönt att komma ifrån flyttkartongerna och stökigheten hemma och bara vara här och slappa och inte kunna göra någonting!
Hemma fanns ju ändå massor att göra och ångesten fanns hela tiden där att jag borde göra något... Men här finns inga måsten :) Och huvudvärken är borta... Sååå skönt...

TENS-behandlingen går jättebra. Ca 2 timmar om dagen behandlar jag och det är jätteskönt... Känns som att spänningarna i mina muskler dämpas och då slappnar jag ju av mer...

Ikväll ska vi äta middag hos farmor och farfar, imorgon kolla på dia-bilder sen jag var liten, torsdag kalas hos min kusin, fredag kommer Daniel och Julia ner, lördag julbord på Sofiero och söndag åker vi hem och då direkt på kalas hos Daniels mamma... Vila och slappa var det ja :S
Men en grej per dag klarar jag nog sålänge jag får sitta ner och inte resa/sätta mig samt gå runt för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0