Tapetval

Efter en hård men kul dag sitter jag äntligen här i sängen och ska snart sova. Jag har alltså inte hållt på tills nu, men har spenderat kvällen framför teve, i badkaret och med TENSen istället :)

Vi har varit iväg på några ärende idag. Enbart i tapeters regi. Vi var först och valde tapeter som målaren ska sätta upp i hela lägenheten. Vi valde en mycket ljus tapet som nästan är helt vit. Fondtapeter ska vi själva sätta upp i vardagsrum, vårt sovrum och Julias rum. Datarummet/barnrummet ska få en fondvägg sen när vi vet om det blir en pojke eller flicka :)

Ett smakprov av vad som komma skall i Julias rum :)




Men det är alldeles för jobbigt för mig att ens gå runt sakta sakta i en affär nu. Kramp i magen och smärta i ryggen gjorde att jag i en affär knappt kunde gå alls. Jag kom kanske 20 meter på 1 minut, med stöd av Daniel... Då åkte vi hem... Då är det varken kul eller värt det längre...

Men nu har jag ju både badat och behandlat med TENS så jag hoppas på att få sova gott och avslappnat. Daniel har lovat mig en ryggmassage snart så får inte somna riktigt än ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0