Tidig morgon

Vår morgon började ganska tidigt då vi båda hade samtal att ringa tidigt på morgonen. Han skulle boka tid till bilen och jag ville omboka min sjukgymnasttid. Jag måste till biblioteket idag och kopiera mina Försäkringspapper jag ska skicka in och jag orkar inte ha för många ärende per dag. Så jag boka om tiden till imorgon så tar jag sjukgymnasten och barnmorskan i en smäll... :)

Daniel har precis varit iväg och köpt en bogserlina så nu hoppas han på att någon kan bogsera vår bil till verkstan. Förhoppningsvis kunde vi kanske få tillbaka bilen redan imorgon eller onsdag...

Nu ska jag snart göra en sallad till lunch, och Daniel kommer hem med persikor på konserv vilket jag trånat efter senaste dagarna :P

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0