Lights in Alingsås

Igår åkte vi med Daniels bror till Alingsås. Där har dem årligen ljussatt staden på olika sätt. Vissa fina konstnärliga sätt och vissa roliga och mer ogenomtänka typ :P Jag trodde det skulle vara en massa mer...



Daniel fotade en å som inte ens var med i projektet. Men den fick ganska fint ljus ändå :)






Jag hittade någon form av handikappgunga. 4 rep hade den och en märkligt utformad sittform. Man fick knappt någon fart. Men det var lagom för mig. Är ju invalid :P

Men för övrigt lunkade jag mest på med mina pinnar...




Det var ruggigt kallt. 3 grader... Helt fel skor och helt fel byxor för 3 grader. Vinterjackan har åkt på men snart åker även tights och mössa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0