Lyx

Det är lyx att kunna ligga i sängen och maten tillagas av Daniel och Julia i köket. Hamburgare gör dem och just nu håller Julia på att duka så snart blir det nog käk :)
Hon är mycket noga med renligheten den tjejen, det var något vi inte visste :P Upprörd över att skärbrädan inte var helt ren och nu hörde jag henne upprörd och vägrade duka innan hon fick torka av bordet :P


Jag glömde ju helt nämnda Daniels dåliga ursäkter igår... När han spelade Guitar Hero så kom han till ställen där han missade mycket. Och vilka bortförklaringar sen :P Första han kom med var "mina fingrar funkar inte" men han tog ändå priset senare när han sa något i stil med "det funkar inte för jag är kall om fingrarna...

Jag lät han hållas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0