Måndagmorgon

Ny vecka, ny dag. Lika dimmigt som igår.

Har ätit en macka med banan på och nu ser jag lite tv. Ska pyssla med en grej i photoshop under förmiddagen som jag kan visa om nån dag när den är helt färdig :) Kommer nog bli lite coolt!

Ikväll åker vi till Alingsås för att kolla på ljusshowen som är där... Och påtal om det så vill jag ge min härliga sambo en eloge för hur snäll han är just nu... Han gör det mesta då jag har så ont i ryggen.

Han: Du får packa allt du behöver till imorgonkväll...
Jag: Men...
Han: Ja asså, jag bär ju allt såklart, så tänk inte på det alls!

Så gullig :)



Kommentarer
Postat av: Peter

Ta en sväng neråt sjön oxå, utefter ån. Ni passerar ca 500 motorbåtar som ligger inne i ån, segelbåtarna ligger längre ut, det finns en hög gångbro som spärrar sjövägen.

Efter fotbollsplanerna ligger Alingsås segelsällskaps hamn.

mvh

Peter

2010-10-12 @ 10:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0