Masten äro av

Idag mastade vi av båten... Snacka om försent och för kallt när vi på väg bort till mastkranen krossade is under båten... :P

Daniels bror hjälpte oss, tack för det! Men jag tror nog att det gick smidigt. När vi köpte båten var den redan mastad så vi har aldrig haft av masten. Men både mast och båt mår ju bäst av att vara övertäckta vintertid. Tänk hur vår båt måste ha mått förra vintern med all den snön i månader, utan att vara täckt...

Nu blir det nog sängen snart. energirik dag men jag tog nog ut för mycket energi redan på städningen hehe... Hade jag vetat att vi skulle vara ute i Björnlanda vid båten i 4 timmar hade jag nog vilat mer i förmiddags.

Men så skönt att både ha städat, tagit ett bad och lång dusch och sen mastat av båten idag. Imorgon blir det nog sova länge och vila en del för att vara snäll mot kroppen :P

Bilder och film finns från dagen men vi har inte lyckats koppla ihop mobil med dator än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0