Ny säng

Igår hämtade Daniel vår nya säng :D

Vi har ju hittills sovit i en 120 cm säng och det har väl funkat hyffsat fram till nu. Vi sover ju inte ihop alla nätter då han jobbar så det har gått. Men nu när jag fått foglossning och är känslig för hur jag ligger så kan vi inte dela säng. Han tynger ner mig så jag ligger snett och det går inte...

Så nu säng, det skulle vi ju ändå ha till flytten, så en månad hit eller dit gör ju inget ;)

Det blev en delad 160 cm säng fast med en stor bäddmadrass... Vilken skillnad dem 40 extra cm gjorde... Man kunde ju bre ut sig massor :)

Före



Efter




Nu är det full planering inför flytt som gäller. Soffan är beställd, säng är köpt och hämtad. Kvar i möbelväg är det köksbord, säng till Julia, skrivbord både till datarum och Julias rum, soffbord samt en byrå till hallen. Sen klarar vi oss en stund :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0