Yr i nattmössan

Både jag och Daniel är sånna som pratar i sömnen. Roligt för den part som är vaken :P Igårnatt låg jag och pratade om tapeter tydligen...

Imorse så var det Daniels tur att vara yr i nattmössan. Han har gött stubb på huvudet just nu och jag kom på att det kliade gött i händerna när man drog handen på hans huvud, så jag gjorde det en stund, han sov vidare.
Plötsligt rycker han till:

Han: Vad är det för bild du försöker framkalla när du kliar på mitt huvud?
Jag: Va??
Han: Ja när man gör så så... ja... man brukar framkalla.
Jag: VA??
Han: Ja som han i familjen... Vad dem nu hette...
Jag: ??
Han: Äh, så var det i min dröm iaf...



I slutet hade han vaknat till mer och log åt sin egen yrsel :)

Nu måste jag avsluta mitt photoshop-projekt eftersom jag ska inom stan idag och framkalla.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Man säger mycket roligt i sömnen har jag märkt! :)



Vill du fortfarande ha bilden på trädet som du frågade om? Vilken av bilderna var det isf?

http://lavica.blogg.se/2009/march/grona-trad.html

2010-10-13 @ 19:21:30
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0