Hagel och åska

Vilket väder det har varit idag... Imorse när vi fortfarande låg i sängen så blev det jättemörkt ute och jag sa "om 2 minuter ösregnar det". Och jäklar vad det kom, det haglade och regnade massvis. Bara någon minut senare var det över...




Någon har roat sig med att ta bort stuprännorna så det forsar ner vatten i rabatten...




Även åska och blixtrar kom idag. Jag frågade ju givetvis Lilla K om detta.

Jag: Hörde du åskan innan?
Hon: Ja, jag tycker inte om åskan!
Jag: Varför inte?
Hon: Nej för den låter illa.
Jag: Ja den låter kanske illa men den är iallafall inte farlig.
Hon: Jo den är farlig.
Jag: Varför?
Hon: För jag är förtvivlad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0